سریال اکشن و کمدی «خیابان هانتر» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما برای پخش از شبکه امید دوبله شد.

دوبله یک سریال کمدی و خانوادگی جدید برای تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این فیلم در گونه اکشن، ماجراجویی و کمدی محصول هلند در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه امید پخش شود.

مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان و صدابردار آن رامین لنگرودی است.

مهناز آبادیان، شیلا آژیر، رضا آفتابی، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، زویا خلیل آذر، مریم رادپور، شیرین روستایی، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، سحر صحامیان، مرضیه صفی خانی، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، مینا قیاس پور مرادی، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منانی، علی همت مومیوند و ناهید امیریان گویندگان این سریال هستند.

در این سریال خواهیم دید: زمانی که اریک و کیت هانتر ناپدید می‌شوند، فرزند خانواده‌های آن‌ها مکس، سال، آنیکا، تس و دانیل با هم متحد می‌شوند تا آن‌ها را پیدا کنند.

این سریال یک داستان پرماجرا و جذاب را دنبال می کند و نکته اصلی پیام این فیلم اهمیت رابطه داشتن خواهرها و برادرهاست و می توان از اشتباهات هم به خاطر این رابطه گذشت و نظام و کیان خانواده را تقویت می کند.

شبکه‌ امید مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله از شبکه امید پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.